Il Vicepresidente Florian Mussner sulla morte di Diego Moltrer: "Un politico impegnato e laborioso"

Il Vicepresidente del Consiglio regionale, Florian Mussner è profondamente colpito dalla morte del Presidente Diego Moltrer : "Abbiamo perso un politico impegnato, che ha adempiuto il suo compito con il cuore e l'anima". "In questo momento di grande dolore e di smarrimento, ma anche di gratitudine e di stima, il nostro pensiero va alla sua famiglia".

"Diego Moltrer era una persona molto equilibrata che conosceva le esigenze delle minoranze linguistiche molto bene, per le quali lui stesso si è impegnato in prima persona". "Abbiamo costruito un ottimo rapporto, anche perché si poteva sempre contare sul Presidente, una persona laboriosa e impegnata", così Mussner.

"Il Consiglio regionale perde con Diego Moltrer un Presidente che aveva svolto le funzioni con grande dedizione - ha detto Mussner -  Molto maggiore è la perdita per la sua famiglia: gli siamo vicini in questo momento e io, a nome di tutto il Consiglio regionale, esprimo le mie più sentite condoglianze".

INGER TIAFS PAILAIT

_____________

Le vizepresidënt Mussner tol comié da Diego Moltrer: I ùn pordü n presidënt dagnora desponibl y engajè

Cun gran dolur à le vizepresidënt dla Regiun Florian Mussner tut sö la notizia dla mort dl Presidënt dla Regiun Diego Moltrer: "Cun Diego Moltrer unse pordü n politich dër engajè, che ti é tres jü do a süa profesciun cun gran impëgn y dediziun. Te chësc momënt de gran dolur y incredulité, mo inće de rengraziamënt y de reconescimënt, ti va nüsc pinsiers y les condolianzes plü sinzieres a süa familia."

"Diego Moltrer, che i à albü l'onur da podëi imparè da conësce, ê na porsona dër balanzada, che conesciô dër bun les ghiranzes dles mendranzes, ghiranzes che al â tres sostignì personalmënter. Cun le passè dl tëmp unse svilupé dër n bun raport de amizizia y respet, inće deache an podô tres se lascè sön le presidënt, na porsona desponibla y che se dê da fà tresfora", insciö Mussner.

Cun Diego Moltrer à le Consëi dla regiun pordü n presidënt che à ademplì süa inćiaria cun gran impëgn y dediziun. "Ćiamò plü grana é la manćianza por süa familia, a chëra che i ti sun dlungia te chëstes ores de dolur y a chëra che i ti oress fà a inom de döt le Consëi regional nostes condolianzes plü sinzieres", insciö Mussner.

INGER TIAFS PAILAIT